Лялькотерапія як спосіб корекційної роботи з дітьми

В рамках проєкту “Лялька друг та терапевт” ГО “Ми особливі”, психологиня школи та вчитель трудового навчання провели майстер-клас з виготовлення ляльки для дітей з особливими освітніми потребами.

Лялькотерапія виступає окремим блоком психокорекційної роботи психолога.

Особливого значення набуває процес виготовлення ляльки. Він дозволяє об’єднати дитину з дорослим. Цю методику відносять до проективних діагностичних, оскільки, створюючи власну ляльку, дитина часто відображає в ній себе, свої проблеми. Іноді така лялька візуально буває схожою на свого творця, що підтверджує проективний характер зазначеної методики. Діти переносять на ляльку свої думки та емоції, плани та наміри. Учні інклюзивних класів з допомогою дорослих створили свої власні ляльки-хованки. Повністю ігрова лялька, допоможе уявити свої емоції, проживати їх разом та стане гарним другом для гри.