Ігрове заняття з елементами тренінгу для 4-х класів «Емоції в житті людини»

Початок останнього місяця зими учні 4-А, 4-Б, 4-В та 4-Г класу провели в емоційній атмосфері на уроці присвяченому нашим почуттям та емоціям.

Вищі емоції – почуття – це те, що вирізняє людину із тваринного світу планети Земля. Вони дають змогу людям:

  • Розрядити напружену ситуацію (покричали, поплакали і полегшало)
  • Передбачати ситуацію (очікувати і припускати). Від цього життя стає насиченим, яскравим, барвистим, цікавим.
  • Шукати смисли життя людини, її діяльності. Завдяки почуттям ми розуміємо, що для нас найбільш значуще
  • Оцінювати ситуацію. Емоції можуть бути аварійним сигналом, який попереджає нас і дає певну перевагу у розв’язанні конфліктних ситуацій
  • Завдяки емоціям легше зрозуміти, як ми насправді ставимося до певної ситуації.

Розуміти себе – багато в чому означає розуміти ті емоційні стани, які ми переживаємо, і вміти впливати на них. Щоб краще розбиратися, що ми відчуваємо, потрібно знати які емоції бувають, а потім – навчитися їх розуміти.

Протягом уроку-гри учні вчилися розрізняти основний спектр емоцій та завдяки грі «Емоцієсправи інспектора Дила» показували та вгадували емоції один одного.

Вправа «Назви емоцію» та «Хапай і тягни» навчила учнів розрізняти основні емоційні стани та рівні напруги». Вправа «Кулька емоцій» показала та роз’яснила як правильно та екологічно висловлювати свої почуття та емоції.